Głęboka relaksacja i uwolnienie od stresu

Dynamiczny program WZMACNIANIA dzieci i personelu

OD WYCOFANEGO... DO NIESAMOWITEGO!

A jeśli dzieci mogą być bardziej

szczęśliwe, radosne i ciekawe świata?

 

* być sobą
* czuć oparcie w sobie
* mieć większy spokój i koncentrację
* budować pewność siebie i szczęście
* POLUBIĆ SZKOŁĘ

 

Korzyści z Access Bars

Łatwa do nauczenia praktyka dla dzieci i personelu.

Korzyści obejmują:

* usamodzielnienie
* zwiększone pozytywne nastawienie i pewność siebie
* zwiększoną świadomość ciała i akceptację
* zwiększony spokój i obecność
* rozpalenie potencjału i kreatywności

Access Bars® to delikatny zabieg, który głęboko relaksuje mózg i ciało.
Dziecko leży lub siedzi w wygodnej pozycji, podczas gdy punkty na głowie są lekko dotykane.

MÓZG PRZED I PO SESJI BARS.
qeeg Z-score

Skala przedstawia dysregulację aktywności mózgu zarówno jako zbyt niską (kolor niebieski), jak i zbyt wysoką (kolor czerwony).

Koherencja Z-score QEEG i FFT 

Jak bardzo rozpowszechniony jest Access Bars?

 

Access Bars jest praktykowany w ponad 170 krajach na całym świecie, a ponad 500 000 osób wzięło udział w w zajęciach Bars.

Access Bars jest praktykowany w firmach, szkołach, a nawet więzieniach na całym świecie, aby pomóc radzić sobie ze stresem i niepewnością oraz aby pozostać pozytywnym i silnym w globalnym stanie ciągłych zmian.

Opinie

…Mój najstarszy syn był niezwykle humorzasty, drażliwy i bardzo trudny w obyciu. Właśnie po raz drugi wziąłem udział w kursie Access Bars i zasugerowałem, aby zrobić to dla niego, na co był oporny, ale i tak zdecydował się na to.
Po 30 minutach robienia Barsów siedział ze swoim bratem. Powiedział mu: „Wiesz, rzadko ci to mówię, ale naprawdę doceniam to, że mam cię za brata i cieszę się, że jesteś w moim życiu”. Musiałam się zatrzymać, ponieważ nie jest to coś, co zwykle mówi, zwłaszcza w tym czasie.
Absolutnie wzruszające.

…Jego mama zadzwoniła z wyprzedzeniem i powiedziała mi, że odkąd jej syn skończył 3 lata, powtarzał, że nie należy do tej planety. Kiedy zadzwoniła, jej syn przechodził właśnie operację szyi i powiedział jej, że chciałby podczas niej umrzeć.
Zrobiliśmy godzinny Bars, rozmawiałam z nim i zadałam mu kilka pytań, a on wstał od stołu jak zupełnie inna osoba. Jego mama zapytała: „Chcesz wrócić?”, a on odpowiedział: „Tak, wróćmy jutro”. Wrócił jeszcze dwa razy, a ja pytałam: „Jak się czujesz? Lepiej? Gorzej?”, w odpowiedzi na co co zapytał: „Masz na myśli fakt, że jestem teraz szczęśliwy?” To były tylko trzy sesje Bars. To było super!

Jak to może działać w Twojej szkole?

 

> Spotkanie wprowadzające w celu oceny potrzeb i zbadania programów dostosowanych do potrzeb szkoły
> Dostępne programy krótko- lub długoterminowe
> Opcja obejmująca szkolenie personelu
> Możliwość dostosowania do zmieniających się wymagań szkoły